Legjobb e -mail marketing tippek a vállalkozás növeléséhez
Az e -mail marketing nagyszerű módja annak, hogy a vállalkozásait eljuttassa ügyfeleihez, és ügyfeleit is a vállalkozásához juttassa el. Az e-mail marketing viszonylag olcsó lehet, és sokkal nagyobb közönséget ér el, mint a hagyományos levél. Ez a cikk segíthet megérteni, hogy az e-mail marketing mit tehet az Ön számára, és hogyan használhatja fel saját előnyére.
Ha azt szeretné, hogy az e -mail marketing üzenetei a megfelelő postaládába kerüljenek, célozzon meg mindenkit, akinek küldi. Ha már rendelkezik rajongók vagy követők alaphalmazával, kínáljon kedvezményeket vagy promóciókat azoknak, akik barátokat szeretnének megjelentetni. Bárki, aki kíváncsi a termékeire és szolgáltatásaira, valószínűleg ismert másokat is, akik hasonló érdeklődésűek, vagyis Önök, a meglévő társadalmi kapcsolatok révén organikusan bővíthetik listáját.
A kettős választási stratégia használata az e-mail marketingstratégiához a legjobb módja annak, hogy megbizonyosodjon arról, hogy ügyfele valóban érdeklődik-e. Feleslegesnek tűnhet, de biztosítja, hogy minden előfizető valóban meg akarja kapni az üzeneteit, ami csökkenti annak valószínűségét, hogy Ön vagy az e -mail szolgáltatója spammeléssel vagy kéretlen üzenetek küldésével vádolják.
Annak érdekében, hogy minden e -mailben egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, tartsa rövidnek és édesnek a marketingüzeneteket. Minden e-mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket tartalmazhat, amelyek teljes mértékben relevánsak az üzenettel kapcsolatban. Egy tömör, de meggyőző e -mailt olvasói könnyebben fognak fel, mint egy szeles üzenetet, amely túl sok pontot próbál kikényszeríteni.
Használjon eszközöket az e -mail marketingkampány sikerének mérésére. Mindent meg kell tanulnia arról, hogy hányszor olvassák el e-mailjeit, olvassák-e a tárgysorait, mely cikkeket olvassák el stb. Az ilyen információk használata segíthet kampánya jövőbeli sikerében, mivel tudni fogja mi működik és mi nem.
Próbálja személyre szabni üzeneteit e -mail címzettjei számára. Próbálja beleírni a nevüket az e -mailbe, hogy melegebb és személyesebb legyen. Ez segíthet jobb kapcsolatok kialakításában az ügyfelekkel, és előfordulhat, hogy hajlamosabbak elolvasni az Ön mondanivalóját ezekben a személyre szabott e-mailekben.
Ragadjon meg minden lehetőséget, amely ünnepi lesz, amikor kiküldi az e -mailjeit. Amikor ünnep van, próbálja személyre szabni az e -mailjeit az alkalomhoz igazodva. Az előfizetők nagyra értékelik ezt, és úgy fogják érezni magukat, mintha ember lenne, és nem robot. Az ünnepi kedvezmények felajánlása egy másik nagyszerű ötlet, amely az ünnepi témához kapcsolódik.
Meséljen egy történetet az e -mail marketing kampányával. Gondolkodnia kell azon, hogyan lehet felkelteni az olvasók figyelmét. Mennyivel jobb felkelteni a figyelmüket, mint elmesélni egy olyan történetet, amely sikerrel jár az üzleti résen. Ez felkeltette érdeklődésüket, és lehetőséget ad új ügyfelek megszerzésére.
Használja az e -mail előnézeti előnyeit az előfejlécek használatakor. Az üzenet tetején található első mondat vagy szövegsor elő címként ismert. Az e-mail kliensek, például a gmail, az elő címeket jelenítik meg a téma után, amely figyelemfelkeltő.
Az e-mailes marketingkampány az egyik módja a vállalkozás gyors növekedésének. Ezért győződjön meg arról, hogy készen áll egy üzleti stratégiára annak érdekében, hogy teljes mértékben teljesítse azt, amit az ügyfelek elvárnak, és amit mond, hogy kapni fog öntől. Fontos, hogy a bizalom ne szakadjon meg ön és az ügyfél között.
Újra és újra bebizonyosodott, hogy az e-mail marketing nagyszerű módja annak, hogy elhozza vállalkozását ügyfeleihez, akik elhozzák ügyfeleit is. Az ebben a cikkben szereplő információk és tippek tanácsot adhatnak Önnek abban, hogyan hozza létre és indítsa el vállalkozása számára a leghatékonyabb e -mail marketing kampányt.